Questioning the Media: A Critical Introduction
The new edition of this successful text has been updated and extensively revised to provide students with an engaging introduction to media studies. Practical and accessible, Questioning the Media invites readers to be active participants in the process of understanding the importance of the media today. New chapters on media and identity, global media influences, computer-mediated communication, feminist media theories, popular music and news coverage of AIDS enhance the previous collection of original works by distinguished contributors.With helpful introductions to each section and chapter, this innovative volume offers diverse critical pe…
Mehr
CHF 124.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Mohammadi, Ali (Hrsg.) / Sreberny, Annabelle (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8039-7197-4
- EAN: 9780803971974
- Produktnummer: 1577860
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1995
- Seitenangabe: 544 S.
- Masse: H22.8 cm x B15.3 cm x D3.5 cm 680 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 680
3 weitere Werke von John D. H. (Hrsg.) Downing:
Bewertungen
Anmelden