Produktbild
Jon Yablonski

Laws of UX

Using Psychology to Design Better Products & Services

Ebook (EPUB Format)

An understanding of psychologyspecifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfacesis perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the blueprint of how humans perceive and process the world around them. This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experien… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4920-5526-6
  • EAN: 9781492055266
  • Produktnummer: 34278101
  • Verlag: O'Reilly Media
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 152 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 22'632 KB

4 weitere Werke von Jon Yablonski:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.