Produktbild
Paul (Hrsg.) Seabright

The Economic Regulation of Broadcasting Markets: Evolving Technology and Challenges for Policy

Buch

New technology is revolutionizing broadcasting markets. As the cost of bandwidth processing and delivery fall, information-intensive services that once bore little economic relationship to each other are now increasingly related as substitutes or complements. Television, newspapers, telecoms and the internet compete ever more fiercely for audience attention. At the same time, digital encoding makes it possible to charge prices for content that had previously been broadcast for free. This is creating new markets where none existed before. How should public policy respond? Will competition lead to better services, higher quality and more consum… Mehr

CHF 143.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hagen, Jürgen von (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-521-87405-2
  • EAN: 9780521874052
  • Produktnummer: 2651911
  • Verlag: Cambridge
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H23.1 cm x B15.4 cm x D2.7 cm 708 g
  • Gewicht: 708

Über den Autor


Paul Seabright is Professor of Economics at the University of Toulouse. Jurgen von Hagen is director of the Center for European Integration Studies in Bonn.

5 weitere Werke von Paul (Hrsg.) Seabright:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.