Produktbild
Thomas O'Guinn

Advertising and Integrated Brand Promotion

Buch

Place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with ADVERTISING AND INTEGRATED BRAND PROMOTION, 8E. This cutting-edge approach provides intriguing insights into advertising in today's world. You see how strong advertising is the result of hard work and careful planning. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a solid understanding of advertising strategy and important theory with hands-on practice.Advertising strategy comes to life with dynamic visuals and examples from today's most contemporary ads. Coverage of the latest practices and industry developments highlight… Mehr

CHF 206.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Allen, Chris / Close Scheinbaum, Angeline
  • ISBN: 978-1-337-11021-1
  • EAN: 9781337110211
  • Produktnummer: 23512309
  • Verlag: South Western Educ Pub
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 448 S.
  • Masse: H27.4 cm x B21.3 cm x D1.8 cm 1'098 g
  • Auflage: 8. A.
  • Gewicht: 1098

Über den Autor


122860819

5 weitere Werke von Thomas O'Guinn:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.