Produktbild
N. Chandrasekhara (Hrsg.) Rao

Organised Retailing and Agri-Business

Implications of New Supply Chains on the Indian Farm Economy

Ebook (PDF Format)

This book examines the performance of organized retail chains supplying the agri-input and output services in terms of achieving their objective of utilising collective bargaining power in the marketing of their agricultural produce, integrating empirical experience from India and other selected developing countries. The scenario of marketing for agricultural products has been undergoing rapid changes with the rise of organised retailing (the Indian term for 'supermarkets'), a process that is likely to accelerate in years to come, with India being on the threshold of a supermarket revolution. In fact, India is referred to as the 'final fronti… Mehr

CHF 113.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Radhakrishna, R. (Hrsg.) / Mishra, Ram Kumar (Hrsg.) / Kata, Venkata Reddy (Hrsg.)
  • ISBN: 978-81-322-2476-1
  • EAN: 9788132224761
  • Produktnummer: 18985136
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 311 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 7'097 KB
  • Auflage: 1st ed. 2016
  • Abbildungen: 29 schwarz-weiße Abbildungen, 70 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie

Über den Autor


112539507

1 weiteres Werk von N. Chandrasekhara (Hrsg.) Rao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.