Produktbild
Kai (Hrsg.) Clüver

Social Media Retrieval

Buch

Social media is now ubiquitous on the internet, generating both new possibilities and new challenges in information analysis and retrieval.This comprehensive text/reference examines in depth the synergy between multimedia content analysis, personalization, and next-generation networking. The book demonstrates how this integration can result in robust, personalized services that provide users with an improved multimedia-centric quality of experience. Each chapter offers a practical step-by-step walkthrough for a variety of concepts, components and technologies relating to the development of applications and services.Topics and features:Provide… Mehr

CHF 203.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hua, Xian-Sheng (Hrsg.) / Lee, Jong-Seok (Hrsg.) / Ramzan, Naeem (Hrsg.) / Zwol, Roelof van (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4471-5971-1
  • EAN: 9781447159711
  • Produktnummer: 17523627
  • Verlag: Springer London
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 496 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.6 cm 744 g
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 744

Über den Autor


Dr. Naeem Ramzan is a Senior Researcher at Queen Mary University of London, UK. Dr. Roelof van Zwol is Director of Product Information, Search at Netflix, USA. Dr. Jong-Seok Lee is an Assistant Professor at Yonsei University, South Korea. Dr. Kai Clüver is a Research Associate at the Technical University of Berlin, Germany. Dr. Xian-Sheng Hua is a Lead Researcher at Microsoft, USA.

2 weitere Werke von Kai (Hrsg.) Clüver:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.