Produktbild
George A. (Hrsg.) Barnett

Encyclopedia of Social Networks

Buch

This two-volume encyclopedia provides a thorough introduction to the wide-ranging, fast-developing field of social networking, a much-needed resource at a time when new social networks or communities seem to spring up on the internet every day. Social networks, or groupings of individuals tied by one or more specific types of interests or interdependencies ranging from likes and dislikes, or disease transmission to the old boy network or overlapping circles of friends, have been in existence for longer than services such as Facebook or YouTube; analysis of these networks emphasizes the relationships within the network. The Encyclopedia of So… Mehr

CHF 559.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4129-7911-5
  • EAN: 9781412979115
  • Produktnummer: 11104054
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 1112 S.
  • Masse: H29.5 cm x B23.5 cm x D12.5 cm 3'825 g
  • Gewicht: 3825
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Über den Autor


George A. Barnett received his B.A. and M.A. from the University of Illinois, in Sociology, and his Ph.D. in Communication from Michigan State University (1976).

9 weitere Werke von George A. (Hrsg.) Barnett:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.