Produktbild
Wolfgang (Hrsg.) Burr

Innovation

Theorien, Konzepte und Methoden der Innovationsforschung

Buch

Innovations are one of the central determinants of the economic development and growth of business. Innovation management is therefore one of the central tasks of leadership. Innovation research has recently been characterised from an empirically quantitative point of view. This work, however, emphasises the theoretical conceptualised perspective, which is essential as a basis for empirically quantitative studies. This is why central business and economic theories, concepts and methods of innovation research are being explored. Furthermore, it contains an introduction into the historical development and the central publications of business ec… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-17-022591-6
  • EAN: 9783170225916
  • Produktnummer: 15759541
  • Verlag: Kohlhammer W.
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 446 S.
  • Originaltitel: Innovation
  • Masse: H23.2 cm x B15.7 cm x D2.5 cm 676 g
  • Abbildungen: 55 Abbildungen, 33 Tabellen
  • Gewicht: 676

Über den Autor


The publisher Prof. Dr. Wolfgang Burr holds a professorship in innovation and service management at the University of Stuttgart. The authors of the contributions are experts in their respective fields.

10 weitere Werke von Wolfgang (Hrsg.) Burr:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.