Knowing What Students Know
The Science and Design of Educational Assessment
Explains how expanding knowledge in the scientific fields of human learning and educational measurement can form the foundations of an improved approach to assessment. This work presents principles for designing, and examples to illustrate the principles. It also explores implications for policy, practice, and research.
CHF 99.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Board on Testing and Assessment / Center for Education / Division of Behavioral and Social Sciences and Education / National Research Council / National Academy of Sciences / Pellegrino, James W. (Hrsg.) / Glaser, Robert (Hrsg.) / Chudowsky, Naomi (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-309-07272-4
- EAN: 9780309072724
- Produktnummer: 23194299
- Verlag: National Academies Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2001
- Seitenangabe: 382 S.
- Masse: H25.8 cm x B18.7 cm x D2.8 cm 988 g
- Abbildungen: index
- Gewicht: 988
- Sonstiges: Professional & Vocational
1 weiteres Werk von Committee on the Foundations of Assessment:
Bewertungen
Anmelden