Mediated Society: A Critical Sociology of Media
The first edition od Mediated Society: A Critical Sociology of Media is a concise text that takes a sociological approach to the study of mass media for second and third year undergraduate students. It can be used as a core text for one-semester courses or as a supplementary text for full year courses.
CHF 64.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Nielsen, Greg M. / Hsu, Yon
- ISBN: 978-0-19-543140-7
- EAN: 9780195431407
- Produktnummer: 22670240
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 280 S.
- Masse: H22.6 cm x B15.0 cm x D1.5 cm 408 g
- Gewicht: 408
12 weitere Werke von John D. Jackson:
Bewertungen
Anmelden