Produktbild
Frank (Hrsg.) Piller

The Customer Centric Enterprise

Advances in Mass Customization and Personalization

Buch

Companies are being forced to react to the growing individualization of demand. At the same time, cost management remains of paramount importance due to the competitive pressure in global markets. Thus, making enterprises more customer centric efficiently is a top management priority in most industries. Mass customization and personalization are key strategies to meet this challenge. Companies like Procter&Gamble, Lego, Nike, Adidas, Land's End, BMW, or Levi Strauss, among others, have started large-scale mass customization programs. This book provides insight into the different aspects of building a customer centric enterprise. Following… Mehr

CHF 291.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tseng, Mitchell M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-540-02492-7
  • EAN: 9783540024927
  • Produktnummer: 8208228
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 552 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.9 cm 826 g
  • Auflage: 2003
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 826

4 weitere Werke von Frank (Hrsg.) Piller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.