Produktbild
Mary Ellen (Hrsg.) Brown

Television and Women's Culture

The Politics of the Popular

Buch

In this book an international team of contributors examines critically the relationship between television and women's culture. Although they recognize that television frequently distorts and oppresses women's experience, the authors avoid a simplistic manipulative view of the media. Instead they show how and why such different genres as game shows, police fiction and soap opera offer women opportunities for negotiation of their own meanings and their own aesthetic appreciation.Not for sale in Australia or New Zealand.

CHF 74.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8039-8229-1
  • EAN: 9780803982291
  • Produktnummer: 13363025
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1990
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.3 cm 317 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 317

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.