Produktbild
Lionello (Hrsg.) Pogliani

Molecular Chemistry and Biomolecular Engineering

Integrating Theory and Research with Practice

Ebook (EPUB Format)

This new volume is devoted to molecular chemistry and its applications to the fields of biology. It looks at the integration of molecular chemistry with biomolecular engineering, with the goal of creating new biological or physical properties to address scientific or societal challenges. It takes a both multidisciplinary and interdisciplinary perspective on the interface between molecular biology, biophysical chemistry, and chemical engineering. Molecular Chemistry and Biomolecular Engineering: Integrating Theory and Research with Practice provides effective support for the development of the laboratory and data analysis skills that researche… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Torrens, Francisco (Hrsg.) / Haghi, A. K. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-429-59402-1
  • EAN: 9780429594021
  • Produktnummer: 32612728
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 262 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 4'957 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 58 schwarz-weiße und 14 farbige Abbildungen, 9 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Lionello Pogliani, PhD, is a retired Professor of Physical Chemistry. He is presently a part-time teammate at the Physical Chemistry Department of the University of Valencia, Spain. Francisco Torrens, PhD, is a lecturer in physical chemistry at the Universitat de València in Spain. A. K. Haghi, PhD, is currently Editor-in-Chief of the International Journal of Chemoinformatics and Chemical Engineering and Polymers Research Journal and is on the editorial boards of many international journals.

24 weitere Werke von Lionello (Hrsg.) Pogliani:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.