Produktbild
Jochen Wirtz

Understanding Service Consumers

Buch

In services marketing, it is important to understand why customers behave the way they do. How do they make decisions about buying and using a service? What determines their satisfaction with it after consumption? Without this understanding, no firm can hope to create and deliver services that will result in satisfied customers who will buy again. Understanding Service Consumers is the first volume in the Winning in Service Markets Series by services marketing expert Jochen Wirtz. Scientifically grounded, accessible and practical, the Winning in Service Markets Series bridges the gap between cutting-edge academic research and industry practi… Mehr

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-944659-09-7
  • EAN: 9781944659097
  • Produktnummer: 25894187
  • Verlag: Ws Professional
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 56 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.3 cm 97 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 97

32 weitere Werke von Jochen Wirtz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.