Produktbild
C. Michael Hall

Wine Marketing

A Practical Guide

Buch

Contains chapter that includes the following features: 'how to' and 'how not to' case studies based on international examples; a guide to further reading and websites; and 'issues to consider when marketing' section as a means of self-evaluation. It systematically outlines the major issues involved in the production and marketing of wine.

CHF 64.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Mitchell, Richard
  • ISBN: 978-0-7506-5420-3
  • EAN: 9780750654203
  • Produktnummer: 8545204
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Masse: H23.6 cm x B16.4 cm x D2.2 cm 609 g
  • Abbildungen: Illustrated
  • Gewicht: 609

100 weitere Werke von C. Michael Hall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.