Produktbild
John Armitage

Luxury and Visual Culture

Ebook (PDF Format)

From couture fashion to opulent perfumes and decadent food, the luxury goods and services industry has grown at an unprecedented rate even in the context of a global recession. But in contemporary digital culture does luxury still reside in material things, or rather the look of things? In this first study of luxury through the lens of visual culture, Armitage argues that luxury is undergoing a shift from material culture to the immaterial culture of the visual, offering new forms of luxury engagement and unparalleled levels of pleasure never before offered to the senses.Calling for a new understanding of luxury in the changing visual landsca… Mehr

CHF 32.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4742-3956-1
  • EAN: 9781474239561
  • Produktnummer: 32388625
  • Verlag: Bloomsbury UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 16'125 KB
  • Abbildungen: 28 bw illus

Über den Autor


John Armitage is Professor of Media Arts at Winchester School of Art, University of Southampton, UK.

33 weitere Werke von John Armitage:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.