Produktbild
Daniel Franzen

German Market Launch / Product Launch Plan: Neuro Drinks

Buch

Research Paper (undergraduate) from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, University of Applied Sciences Essen, language: English, abstract: This assignment is about assessing the market potential and building a launch plan for Neuro Drinks, entering the German market.Neuro Drinks is the drink company with increasing popularity. The US-company was established in 2008 and has now a substantial customer base in the USA. Neuro Drinks is just in the first steps to launch its products in the European Union, particularly in Germany.Lifestyle beverage products contin… Mehr

CHF 52.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Stührenberg, Maxim / Wilde, Silvio
  • ISBN: 978-3-656-39429-7
  • EAN: 9783656394297
  • Produktnummer: 14652642
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 100 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D1.0 cm 154 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 154

15 weitere Werke von Daniel Franzen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.