Exploring Creativity
Evaluative Practices in Innovation, Design, and the Arts
Explores creativity and accompanying evaluative practices in a series of richly textured ethnographic case studies of creative industries.
CHF 62.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Moeran, Brian (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-107-44717-2
- EAN: 9781107447172
- Produktnummer: 16630393
- Verlag: Cambridge University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 330 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.7 cm 480 g
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 480
Über den Autor
Brian Moeran is Professor of Business Anthropology at the Copenhagen Business School and founding Editor of the Open Access Journal of Business Anthropology. Bo T. Christensen is Associate Professor in the Department of Marketing at Copenhagen Business School.
4 weitere Werke von Bo T. (Hrsg.) Christensen:
Bewertungen
Anmelden