Strategic Marketing
Discusses the concepts and processes for gaining the competitive advantage in the marketplace. This book is designed around the marketing strategy process with an emphasis on analysis, planning, and implementation. It uses a decision-making process to examine the concepts and issues involved in analyzing and selecting strategies.
CHF 304.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Piercy, Nigel F.
- ISBN: 978-0-07-338100-8
- EAN: 9780073381008
- Produktnummer: 3677022
- Verlag: Mcgraw Hill Book Co
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 784 S.
- Masse: H26.0 cm x B20.8 cm x D3.4 cm 1'610 g
- Auflage: 9. A.
- Gewicht: 1610
6 weitere Werke von David W. Cravens:
Bewertungen
Anmelden