Produktbild
Alan M. Rugman

Regional Multinationals

MNEs and 'Global' Strategic Management

Ebook (PDF Format)

Although many firms label themselves 'global', very few can back this up with truly global sales and operations. In The Regional Multinationals Alan Rugman examines first-hand data from multinationals and finds that most multinationals are strongly regional, with international operations in their home regions of North America, the US or Asia. Only a tiny proportion of the world's top 500 companies actually sell the same product and deliver the same services around the world. Rugman exposes the facts behind the popular myths of doing business globally, explores a variety of regional models and offers an authoritative agenda for future business… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-511-07906-1
  • EAN: 9780511079061
  • Produktnummer: 13810422
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'540 KB

33 weitere Werke von Alan M. Rugman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.