Produktbild
Christian Berger

Outline the elements in the marketing communications mix and examine the main reasons why marketing communications techniques are such important tools in global marketing today

Ebook (EPUB Format)

Essay from the year 2008 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Wales Institute, Cardiff (University of Wales Institute, Cardiff), course: International and Strategic Marketing, 14 entries in the bibliography, language: English, abstract: Nowadays it is necessary to consider the steps of marketing communication because it is becoming a very complex process. In the beginning a company must define its target group; then set the objectives and calculate the budget; think about legal, regulatory, social and ethical values; decide tools, messages and media; analyse the strategy and evalu… Mehr

CHF 2.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-20212-6
  • EAN: 9783640202126
  • Produktnummer: 24022488
  • Verlag: GRIN Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 5 S.
  • Plattform: EPUB
  • Auflage: 1. Auflage

100 weitere Werke von Christian Berger:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.