Produktbild
Gregory J. (Hrsg.) Kelly

Theory and Methods for Sociocultural Research in Science and Engineering Education

Ebook (PDF Format)

Introducing original methods for integrating sociocultural and discourse studies into science and engineering education, this book provides a much-needed framework for how to conduct qualitative research in this field. The three dimensions of learning identified in the Next Generation Science Standards (NGSS) create a need for research methods that examine the sociocultural components of science education. With cutting-edge studies and examples consistent with the NGSS, this book offers comprehensive research methods for integrating discourse and sociocultural practices in science and engineering education and provides key tools for applying… Mehr

CHF 49.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Green, Judith L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-351-13991-5
  • EAN: 9781351139915
  • Produktnummer: 29590519
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 298 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 6'867 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 25 schwarz-weiße Abbildungen, 26 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Gregory J. Kelly is Senior Associate Dean for Research, Outreach, and Technology and Distinguished Professor of Education in the College of Education at Pennsylvania State University, USA.Judith L. Green is Professor Emeritus of Education at the University of California, Santa Barbara, USA.

4 weitere Werke von Gregory J. (Hrsg.) Kelly:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.