Produktbild
Constanze Dreßler

Nature and Enactment of Tasks for Early English as a Foreign Language Teaching

A Collaborative Research Project with Teachers

Buch

This ethnographic case study is set within a collaborative research project in which teachers and researchers investigate early English as a Foreign Language (eEFL) tasks in theory and practice in German primary schools. Results are obtained through an interpretation of multiple sources within an interdiscursive, multi-perspectived research agenda. The results suggest that eEFL tasks can emerge during an interplay of four key teaching practices: 'doing school', 'providing space for learners to communicate', 'building a vocabulary' and 'teaching the spoken language'.

CHF 78.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-8233-8224-9
  • EAN: 9783823382249
  • Produktnummer: 27622100
  • Verlag: Narr Dr. Gunter
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 313 S.
  • Masse: H22.3 cm x B15.6 cm x D2.7 cm 450 g
  • Gewicht: 450

Über den Autor


Constanze Dreßler war wissenschaftliche Mitarbeiterin am Institut für die Didaktik der englischen Sprache und Literatur an der Justus-Liebig-Universität. Sie hat danach ihr zweites Staatsexamen für das Lehramt an Grundschule abgelegt und arbeitet nun als Grundschullehrerin.

5 weitere Werke von Constanze Dreßler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.