Produktbild
Richard Rose

Establishing Pathways to Inclusion

Investigating the Experiences and Outcomes for Students with Special Educational Needs

Ebook (PDF Format)

Providing a robust understanding of what really works for educators and pupils alike, this book shows how inclusive practices function effectively in schools. Rose and Shevlin identify key factors which can influence successful inclusive practice, and examine how schools can establish and implement an agenda for change.Using a framework for analysing and understanding how students become effective social learners, this book guides readers through sections on context, observed experiences, and the factors for success that they highlight, covering topics such as:The respective attitudes of students, caregivers and teachersInsights from support… Mehr

CHF 43.85

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Shevlin, Michael
  • ISBN: 978-1-00-034240-6
  • EAN: 9781000342406
  • Produktnummer: 35396926
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'976 KB
  • Abbildungen: 1 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Zeichnungen, 13 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Richard Rose is Professor of Inclusive Education at the University of Northampton, UK. Michael Shevlin is Professor of Inclusive Education at Trinity College Dublin, Republic of Ireland.

100 weitere Werke von Richard Rose:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.