Lorna Fitzsimmons
Popular Culture in Asia: Memory, City, Celebrity
Buch
Popular Culture in Asia consists studies of film, music, architecture, television, and computer-mediated communication in China, Japan, South Korea, Taiwan, the Philippines, Malaysia, and Singapore, addressing three topics: urban modernities; modernity, celebrity, and fan culture; and memory and modernity.
CHF 132.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lent, John A.
- ISBN: 978-1-137-27019-1
- EAN: 9781137270191
- Produktnummer: 13751226
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 222 S.
- Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D2.2 cm 446 g
- Auflage: 2013
- Gewicht: 446
Über den Autor
Edited By Lorna Fitzsimmons and John A. Lent
26 weitere Werke von Lorna Fitzsimmons:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.