Produktbild
Lorna Fitzsimmons

Popular Culture in Asia: Memory, City, Celebrity

Buch

Popular Culture in Asia consists studies of film, music, architecture, television, and computer-mediated communication in China, Japan, South Korea, Taiwan, the Philippines, Malaysia, and Singapore, addressing three topics: urban modernities; modernity, celebrity, and fan culture; and memory and modernity.

CHF 132.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lent, John A.
  • ISBN: 978-1-137-27019-1
  • EAN: 9781137270191
  • Produktnummer: 13751226
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 222 S.
  • Masse: H22.3 cm x B14.4 cm x D2.2 cm 446 g
  • Auflage: 2013
  • Gewicht: 446

Über den Autor


Edited By Lorna Fitzsimmons and John A. Lent

26 weitere Werke von Lorna Fitzsimmons:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.