Produktbild
Fang Zhao

Maximize Business Profits Through E-Partnerships

Buch

Written from an international perspective, this book provides a practical, insightful, and comprehensive guide for both brick-and-mortar and dot-com companies to address the challenges of building and managing productive e-partnerships through a systematic inquiry into the nature and processes of e-partnering.

CHF 105.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-59140-788-1
  • EAN: 9781591407881
  • Produktnummer: 1859720
  • Verlag: IRM Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D1.9 cm 714 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 714

Über den Autor


Fang Zhao is currently a lecturer at School of Management, Business Faculty, RMIT University, Melbourne, Australia. She is also Senior Supervisor of Doctor of Business Administration (DBA) & MBA. She has published internationally over 30 refereed research works mostly in the areas of innovation and entrepreneurship; e-business management; performance measurement; and higher education management.

9 weitere Werke von Fang Zhao:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.