Is Military Advertising Effective?
An Estimation Methodology and Applications to Recruiting in the 1980s and 90s
Develops improved econometric analysis methods for evaluating whether military advertising has been effective in increasing the numbers of high-quality enlistments in the services and illustrates the methods using data from the early 1980s and mid-1990s.
CHF 26.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Garber, Steven
- ISBN: 978-0-8330-3341-3
- EAN: 9780833033413
- Produktnummer: 9789480
- Verlag: RAND
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 96 S.
- Masse: H22.9 cm x B16.2 cm x D0.6 cm 167 g
- Abbildungen: Illustrations
- Gewicht: 167
- Sonstiges: Undergraduate
7 weitere Werke von James N. Dertouzos:
Bewertungen
Anmelden