Produktbild
Martin Lindstrom

BRAND sense

Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy

Ebook (EPUB Format)

In perhaps the most creative and authoritative book on sensory branding ever written, international business legend Martin Lindstrom reveals what the world's most successful branding companies do differently -- integrating touch, taste, smell, sight, and sound -- with startling and measurable results. Based on the largest study ever conducted on how our five senses affect the creation of brands, BRAND sense explains Martin Lindstrom's innovative six-step program for bringing brand building into the twenty-first century. The study, covering over a dozen countries worldwide, was conducted exclusively for this book by Millward Brown, one of the… Mehr

CHF 12.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4391-0345-6
  • EAN: 9781439103456
  • Produktnummer: 14352113
  • Verlag: Simon + Schuster Inc.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'334 KB
  • Abbildungen: b&w illustrations t/o; index

Über den Autor


Martin Lindstrom; Foreword by Philip Kotler

29 weitere Werke von Martin Lindstrom:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.