Russell Jones
Sense
Buch
A fascinating and revelatory look at how we can unlock the true potential of our five senses and use them to vastly improve every single part of our lives. By looking at each of our five senses and exploring how we can use them in each part of our day, multisensory marketing expert Russell Jones explains the incredible interplay between the human senses, how they shape our perception of reality and how we can influence them. A big-idea, pop-science book in the vein of Thinking, Fast and Slow, Emotional Intelligence, Nudge and The Power of Habit.
CHF 21.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-78739-552-7
- EAN: 9781787395527
- Produktnummer: 34065965
- Verlag: Welbeck Publishing Group
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2020
- Seitenangabe: 294 S.
- Masse: H23.2 cm x B15.4 cm x D2.5 cm 424 g
- Gewicht: 424
50 weitere Werke von Russell Jones:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.