Produktbild
Mark E. Parry

Strategic Marketing Management: A Means-End Approach

Buch

THE MCGRAW-HILL EXECUTIVE MBA SERIES Readers look to The McGraw-Hill Executive MBA series for straight-talking, technique-filled books written by frontline executive education professors and modeled after the programs of top business schools. Strategic Marketing Management provides a logical approach for developing and positioning corporate and product brands and skillfully managing those brand positions over time. Case studies and examples illustrate how to maximize benefits from a first-mover strategy, navigate a brand extension, set priorities when establishing brand meanings, and more.

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-07-158963-5
  • EAN: 9780071589635
  • Produktnummer: 3676887
  • Verlag: Mcgraw Hill Book Co
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 288 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.5 cm 386 g
  • Gewicht: 386

3 weitere Werke von Mark E. Parry:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.