Queer Teachers, Identity and Performativity
What do we mean when we talk about 'queer teachers'? The authors here grapple with what it means to be sexually or gender diverse and to work as a school teacher within four national contexts: Australia, Ireland, the UK and the USA. This new volume offers academics, educators and students a provocative exploration of this pivotal topic.
CHF 86.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Gray, E. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-137-44191-1
- EAN: 9781137441911
- Produktnummer: 18844295
- Verlag: Springer Nature
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 118 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.1 cm 318 g
- Auflage: 2014
- Gewicht: 318
Über den Autor
Tania Ferfolja, University of Western Sydney, AustraliaTiffany Jones, University of New England, AustraliaCris Mayo, University of Illinois, USAAoife Neary, University of Limerick, IrelandNaomi Rudoe, University of Westminster, UK
4 weitere Werke von A. (Hrsg.) Harris:
Bewertungen
Anmelden