Produktbild
Wendy W. Moe

Social Media Intelligence

Ebook (PDF Format)

In the world of Facebook, Twitter and Yelp, water-cooler conversations with co-workers and backyard small talk with neighbors have moved from the physical world to the digital arena. In this new landscape, organizations ranging from Fortune 500 companies to government agencies to political campaigns continuously monitor online opinions in an effort to guide their actions. Are consumers satisfied with our product? How are our policies perceived? Do voters agree with our platform? Measuring online opinion is more complex than just reading a few posted reviews. Social media is replete with noise and chatter that can contaminate monitoring effort… Mehr

CHF 40.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-107-59652-8
  • EAN: 9781107596528
  • Produktnummer: 17009000
  • Verlag: Cambridge University Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'774 KB

3 weitere Werke von Wendy W. Moe:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.