Produktbild
Shaun (Hrsg.) Bowler

Electoral Strategies and Political Marketing

Buch

Despite the central importance of elections to representative democracy, there is no systematic study available of how exactly the parties wage their election campaigns. Examining recent elections in nine countries across three continents, there case studies, all following a common framework, are written by national experts and are based on detailed interviewing and research of the parties. The book includes a lengthy introduction; a comparative study on campaign 'effects'; and a detailed conclusion.

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Farrell, David M. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-333-55894-2
  • EAN: 9780333558942
  • Produktnummer: 20005652
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1992
  • Seitenangabe: 245 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.0 cm x D1.9 cm 472 g
  • Auflage: 1992
  • Gewicht: 472

7 weitere Werke von Shaun (Hrsg.) Bowler:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.