Produktbild
Paola (Hrsg.) Evangelisti Allori

Discourse, Identities and Genres in Corporate Communication

Sponsorship, Advertising and Organizational Communication

Ebook (PDF Format)

The studies collected in this volume contribute to shedding light on the multi-faceted complexity and stratification of identity within the context of corporate communication, by definition characterized by the interplay and intersection among genres, discursive practices and communicative events involving both individual and collective actors. The texts investigated include openly promotional genres specifically aimed at constructing and promoting a company's image in the marketplace, such as those used in sponsorship and advertising, as well as organizational genres which in spite of their primarily operational purpose also incorporate cues… Mehr

CHF 102.55

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-0351-0181-2
  • EAN: 9783035101812
  • Produktnummer: 25684447
  • Verlag: Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'856 KB

6 weitere Werke von Paola (Hrsg.) Evangelisti Allori:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.