Business Survey Methods
Consists of invited papers, from internationally recognized researchers, chosen for their quality as well as their overall unity. Describes current methods along with innovative research and presents new technologies for solving problems unique to establishment surveys. Stages of the survey process are addressed in the first five parts with cross-cutting topics in the last section.
CHF 119.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Kott, Phillip S. (Hrsg.) / Colledge, Michael J. (Hrsg.) / Binder, David A. (Hrsg.) / Christianson, Anders (Hrsg.) / Chinnappa, B. Nanjamma (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-118-15053-5
- EAN: 9781118150535
- Produktnummer: 13904723
- Verlag: Wiley
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 752 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 38'469 KB
Über den Autor
Brenda G. Cox and David A. Binder are the authors of Business Survey Methods , published by Wiley.
Bewertungen
Anmelden