Produktbild
Christian Wolf

Standardisation vs. Adaptation - International Marketing in Service Firms

Ebook (EPUB Format)

Seminar paper from the year 2002 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 8 von 10 P, Jönköping International Business School (-), course: International Marketing, 16 entries in the bibliography, language: English, abstract: 1 IntroductionWithin the course International Marketing, the third project deals with academic research in international marketing and internationalisation. We have chosen to focus on the inter-national dimension of standardisation versus adaptation in service marketing.We will mainly discuss four typologies of services by McLoughlin & Fitzsimmons (1996), Lovelock (1983), Väli… Mehr

CHF 10.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Hildingsson, Sofie / van der Honing, Patrick
  • ISBN: 978-3-638-11669-5
  • EAN: 9783638116695
  • Produktnummer: 24035093
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2002
  • Seitenangabe: 13 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 531 KB

64 weitere Werke von Christian Wolf:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.