Produktbild
Geoffroy (Hrsg.) Patriarche

Audience Research Methodologies

Between Innovation and Consolidation

Ebook (EPUB Format)

The transformations of people's relations to media content, technologies and institutions raise new methodological challenges and opportunities for audience research. This edited volume aims at contributing to the development of the repertoire of methods and methodologies for audience research by reviewing and exemplifying approaches that have been stimulated by the changing conditions and practices of audiences. The contributions address a range of issues and approaches related to the diversification, integration and triangulation of methods for audience research, to the gap between the researched and the researchers, to the study of online… Mehr

CHF 47.05

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Bilandzic, Helena (Hrsg.) / Jensen, Jakob Linaa (Hrsg.) / Jurisic, Jelena (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-06482-3
  • EAN: 9781134064823
  • Produktnummer: 16943329
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 232 S.
  • Plattform: EPUB
  • Abbildungen: 8 schwarz-weiße Fotos, 6 schwarz-weiße Zeichnungen, 5 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Geoffroy Patriarche is an Associate Professor at Université Saint-Louis - Brussels, BelgiumHelena Bilandzic is a Professor in the Institute of Media and Educational Technology at the University of Augsburg, GermanyJakob Linaa Jensen is an Associate Professor in the Department of Aesthetics and Communication - Media Science at Aarhus University, DenmarkJelena JuriSic is an Assistant Professor in Croatian Studies at the University of Zagreb, Croatia

5 weitere Werke von Geoffroy (Hrsg.) Patriarche:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.