Produktbild
Stephen Hill

Managerial Economics: The Analysis of Business Decisions

Buch

This book provides a unified framework for business decision-making, by developing a logical and systematic approach to business problems. The book is split into three parts - The Nature of Decisions, The Decision Environment and Decision Areas, whilst each chapter concludes with a specific application of the principles and concepts outlined. The intended readership includes both undergraduate and postgraduate students of business, whilst its depth and range make it relevant to business studies and professional courses. Included in the book are a selection of undergraduate and postgraduate examination questions, together with notes on answers. Mehr

CHF 93.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-333-39864-7
  • EAN: 9780333398647
  • Produktnummer: 22016869
  • Verlag: Red Globe Pr
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1989
  • Seitenangabe: 378 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.0 cm 531 g
  • Auflage: 1989
  • Gewicht: 531

67 weitere Werke von Stephen Hill:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.