Produktbild
David Morley

Television, Audiences and Cultural Studies

Ebook (PDF Format)

Television, Audiences and Cultural Studies presents a multi-faceted exploration of audience research, in which David Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of television audience research. In addition to providing an introductory overview from a cultural studies perspective, David Morley questions how class and cultural differences can affect how we interpret television, the significance of gender in the dynamics of domestic media consumption, how the media construct the national family', and how small-scale ethnographic studies can help us to understand the global-local dynamics of post… Mehr

CHF 41.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-134-93769-1
  • EAN: 9781134937691
  • Produktnummer: 18421907
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 3'542 KB

61 weitere Werke von David Morley:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.