Produktbild
Bradley E. Wiggins

The Discursive Power of Memes in Digital Culture

Ideology, Semiotics, and Intertextuality

Buch

CHF 59.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-367-66133-5
  • EAN: 9780367661335
  • Produktnummer: 34462893
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 180 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.

Über den Autor


Dr. Bradley E. Wiggins is an associate professor and head of the media communications department at Webster Vienna Private University. His investigations of digital culture and discourse involve research on internet memes, social media, and fake news. Additional research includes game and simulation-based learning, intercultural and strategic communication.

3 weitere Werke von Bradley E. Wiggins:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.