Produktbild
Wendy Currie

Management Strategy For IT

Buch

This major new text combines theory and practice in a study of the effect of cultural conditioning on competitive business strategy. It compares Japanese management strategies to the Anglo-American approach and looks at the debates concerning upskilling, deskilling, investment appraisal, performance measurement etc.Case studies are used throughout to illustrate the theory and the subject matter pays particular attention to financial services, manufacturing industries and the public sector. Throughout, attention is paid to the implications of the main issues for organisational change.

CHF 118.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-273-60700-7
  • EAN: 9780273607007
  • Produktnummer: 25017535
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1995
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: 900 g
  • Gewicht: 900

10 weitere Werke von Wendy Currie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.