Human-Centric Decision-Making Models for Social Sciences
The volume delivers a wealth of effective methods to deal with various types of uncertainty inherently existing in human-centric decision problems. It elaborates on comprehensive decision frameworks to handle different decision scenarios, which help use effectively the explicit and tacit knowledge and intuition, model perceptions and preferences in a more human-oriented style.The book presents original approaches and delivers new results on fundamentals and applications related to human-centered decision making approaches to business, economics and social systems. Individual chapters cover multi-criteria (multiattribute) decision making, dec…
Mehr
CHF 154.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Pedrycz, Witold (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-642-39307-5
- EAN: 9783642393075
- Produktnummer: 33301668
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 418 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 6'500 KB
- Auflage: 2014
- Abbildungen: 79 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
- Reihenbandnummer: 502
2 weitere Werke von Peijun (Hrsg.) Guo:
Bewertungen
Anmelden