Produktbild
John (Hrsg.) Nauright

The New Sport Management Reader

Buch

This book provides students and scholars with a selection of the state-of-the-art research and new conceptual thinking in the field of sport management by a diverse and prominent group of researchers. It is the first anthology to situate sport management within the broader frameworks of sport sociology and cultural studies, a process already begun in general business studies. The chapters that comprise this collection are divided into three sections: Part I challenges sport management students and scholars to engage with epistemologies and methodologies associated with critical theory to better contextualise their thinking and research. Part… Mehr

CHF 73.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-935412-01-4
  • EAN: 9781935412014
  • Produktnummer: 10797380
  • Verlag: Fitness Information Technology
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 594 S.
  • Masse: H24.9 cm x B18.3 cm x D3.3 cm 1'057 g
  • Gewicht: 1057

33 weitere Werke von John (Hrsg.) Nauright:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.