Produktbild
Dorothy (Hrsg.) Miell

Doing Social Psychology

Buch

This textbook offers a comprehensive guide to carrying out a research project in social psychology. With helpful suggestions and step-by-step guidance through every stage of the research process, the book challenges the reader throughout to tackle the key methodological and theoretical issues in conducting research.Following an introduction to key issues, the book uses eight fully piloted social psychological studies to demonstrate a wide range of methods and associated theories. Methods described include: in-depth interviews; social representations of gender in the media; experimental studies of person perception and framing of risk; structu… Mehr

CHF 149.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Wetherell, Margaret (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-6049-2
  • EAN: 9780761960492
  • Produktnummer: 1686838
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D0.0 cm 860 g
  • Gewicht: 860
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

9 weitere Werke von Dorothy (Hrsg.) Miell:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.