The Usage-Based Study of Language Learning and Multilingualism
The Usage-based Study of Language Learning and Multilingualism offers cutting-edge research from a cadre of international experts who agree that human language learning is a process of learning how to create shared meaning. The articles collected here present a much-needed exploration of this growing area of linguistic research.
CHF 185.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Tyler, Andrea E. (Hrsg.) / Park, Hae In (Hrsg.) / Uno, Mariko (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-62616-399-7
- EAN: 9781626163997
- Produktnummer: 20950208
- Verlag: Georgetown University Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 308 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 581 g
- Abbildungen: 32 Figures; 11 Halftones, color; 14 Graphs; 69 Tables, unspecified
- Gewicht: 581
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von Lourdes (Hrsg.) Ortega:
Bewertungen
Anmelden