Produktbild
Roger Silverstone

Why Study the Media?

Buch

It's easy to be snobbish about media culture; the great merit of Roger Silverstone's book is to make the reader understand just how important that culture is. - Richard Sennett, New York UniversityA remarkable book which argues for a new paradigm for the study of the media. - Daniel Dayan, Centre National de la RechercheA persuasive and sophisticated discussion of the role of the media in modern life at the threshold of the twenty-first century. - Ellen Seiter, University of California A very important book, one that moves media theory and argument on at long last. This is an attempt to get people to think differently about the media - not ju… Mehr

CHF 168.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7619-6453-7
  • EAN: 9780761964537
  • Produktnummer: 1489286
  • Verlag: Sage Publications UK
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 176 S.
  • Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D1.4 cm 437 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 437

Über den Autor


Roger Silverstone is Professor of Media and Communications at the London School of Economics and Political Science. His previous publications include: Framing Science (1985), and Television and Everyday Life (1994).

30 weitere Werke von Roger Silverstone:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.