Produktbild
Elizabeth Evans

Understanding Engagement in Transmedia Culture

Ebook (PDF Format)

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries.Audience 'engagement' has become the key priority of the screen industries. Understanding Engagement in Transmedia Culture explicitly asks what audiences and screen practitioners mean when they say content is 'engaging' and uses audience focus groups and practitioner interviews to offer a model for understanding the relationship between the screen industry, the content it produces and its audiences. In particular, the model addresses engage… Mehr

CHF 44.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-00-076160-3
  • EAN: 9781000761603
  • Produktnummer: 32713966
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 210 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'440 KB
  • Auflage: 1. Auflage
  • Abbildungen: 18 schwarz-weiße Abbildungen, 1 schwarz-weiße Fotos, 17 schwarz-weiße Zeichnungen

Über den Autor


Elizabeth Evans is Associate Professor of Film and Television Studies at the University of Nottingham, UK. Her research explores the intersection between media industries, audiences, technology and narrative. She is the author of Transmedia Television: Audiences, New Media and Daily Life (Routledge, 2011).

54 weitere Werke von Elizabeth Evans:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.