Managing in Times of Disorder: Hypercompetitive Organizational Responses
This book demonstrates that a far-reaching shift has occurred in the venture of competition, resulting in a new organizational paradigm, defined as hypercompetition. A complex fabric of new theoretical frameworks, models, strategies, organizational forms and interdisciplinary methods are introduced and explained in the book which addresses hypercompetitive environments in a radically new way, and reveals what is necessary for business survival in these chaotic times.
CHF 91.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: D'Aveni, Richard (Hrsg.) / Ilinitch, Anne Y. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7619-1019-0
- EAN: 9780761910190
- Produktnummer: 1538381
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 584 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D3.3 cm 844 g
- Auflage: New
- Reihenbandnummer: 4
- Gewicht: 844
7 weitere Werke von Arie Y. (Hrsg.) Lewin:
Bewertungen
Anmelden