Produktbild
Timothy (Hrsg.) Clark

Critical Consulting

New Perspectives on the Management Advice Industry

Buch

The critical analysis presented here evaluates what management consultants offer as well as analysing the emergence of their industry as a contemporary social phenomenon. Presents the latest research from the most influential researchers in the field. Takes an inter-disciplinary approach, chapters analyse critical theory, organizational behaviour, sociology, psychology, actor-network theory and narrative analysis. Provides the first critical evaluation of the different actors and activities that comprise the management advice sector.

CHF 135.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Fincham, Robin (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-631-21819-7
  • EAN: 9780631218197
  • Produktnummer: 1146731
  • Verlag: John Wiley and Sons Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 296 S.
  • Masse: H25.2 cm x B17.2 cm x D2.7 cm 646 g
  • Gewicht: 646
  • Sonstiges: Undergraduate

7 weitere Werke von Timothy (Hrsg.) Clark:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.