Produktbild
Efraim Turban

Electronic Commerce 2012 Global Edition

Buch

For undergraduate and graduate electronic commerce courses. Explore the many aspects of electronic commerce through a managerial perspective. Electronic Commerce provides a thorough explanation of what EC is, how it's being conducted and managed, and how to assess its opportunities, limitations, issues, and risks-all from a managerial perspective. By presenting EC through a managerial approach, this text makes the subject matter practical, relevant, and beneficial to majors and non-majors alike. To keep pace with today's ever-changing technology, the seventh edition has been streamlined-removing material that's no longer relevant, while still… Mehr

CHF 91.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: King, David
  • ISBN: 978-0-273-76134-1
  • EAN: 9780273761341
  • Produktnummer: 27690353
  • Verlag: Pearson Academic
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 792 S.
  • Masse: 1'690 g
  • Auflage: 7. A.
  • Gewicht: 1690

28 weitere Werke von Efraim Turban:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.